Публікація:
Ігровий програмний застосунок у жанрі RPG з елементами економічної стратегії та roguelike. Механіки генерації рівнів, механіки на рівні підземель

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою кваліфікаційної роботи постає створення частини гри для комплексного проєкту «The fate of the liar». До згаданої половини продукту відноситься розробка roguelike складової, а саме ігровий процес дослідження підземель із відповідними можливостями. Об’єктом кваліфікаційної роботи є відтворення ігрового процесу з відвідування підземель, а саме реалізація окремного програмного модулю, у рушії для створення ігор Unity3D, у якому відтворено функціональність із генерації рівнів, бойових, виживатських та дослідницьких можливостей, разом із пов’язаними механіками та системами. Результатом виконання кваліфікаційної роботи стала реалізація ігрового процесу з дослідження підземель у вигаданому світі гри «The fate of the liar»

Опис

Ключові слова

мультиплатформова гра, балансування ігрового контенту, бойова система, ворожий штучний інтелект, медійний контент, патерн проєктування, стихійна система

Цитування

Долгий А. І. Ігровий програмний застосунок у жанрі RPG з елементами економічної стратегії та roguelike. Механіки генерації рівнів, механіки на рівні підземель : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / А. І. Долгий ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 197 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються