Публікація: Модель штучної імунної мережі для керування поведінкою ботів у RTS-іграх
Завантаження...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи є розробка, реалізація та випробування імунного методу aiNET, керування поведінкою ігрових персонажів у комп’ютерній грі. Розроблений додаток має жанр RTS, керування за допомогою клавіш, ворогів, вежі для окупації та команду гравціф, яких потрібно купляти за монети. У ході виконання кваліфікаційної роботи проаналізовано різні жанри мобільних ігор, детально розглянуто найпопулярніші середовища для гейм-розробки. Розглянуто та вибрано мову програмування. Досліджено та виконано архітектуру MVC. Реалізація патерна MVC зроблена в скрипті «DragHandler», який відповідає за драг-операції елементів гри. Для досягнення мети проєкту використовується середовище розробки Microsoft Visual Studio 2019 та ігровий рушій Unity 3D 2020. Написання скриптів виконувалось мовою програмування С#.
Опис
Ключові слова
Unity, класифікація, штучна імунна мережа, афінність, aiNET, MVC, клонування, мутація, супресія, ігровий персонаж
Бібліографічний опис
Жукова А. С. Модель штучної імунної мережі для керування поведінкою ботів у RTS-іграх : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 123 Комп'ютерна інженерія / А. С. Жукова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 85 с.