Публікація:
Методи та апаратні засоби нанесення текстур для синтезу зображень зворотним трасуванням у системах візуалізації

dc.contributor.authorКожушко, Д. Г.
dc.date.accessioned2016-08-01T08:21:19Z
dc.date.available2016-08-01T08:21:19Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractДисертація присвячена питанням розробки методів та апаратних засобів нанесення текстур для синтезу зображень зворотним трасуванням в системах візуалізації реального часу. У роботі вперше запропонований метод анізотропної фільтрації в площині текстури для задач синтезу зображень зворотним трасуванням. Метод передбачає виконання анізотропної фільтрації в площині текстури. Вперше запропоновані методи упаковки векторних текстур простих нерівномірних та з довільними лініями розділу. Основною особливістю методів є те, що вхідні дані векторної форми надання перетворюються до деревоподібної структури та орієнтовані на запропонований у роботі метод анізотропної фільтрації. У роботі запропоновано метод швидких обчислень зваженого кольору проекції пікселя для задач анізотропної фільтрації текстур, який передбачає виконання у препроцесорному часі значної кількості складних обчислень щодо розрахунку зваженого на відповідну вагову функцію кольору. Одержав подальший розвиток метод адаптивного трасування променів для задач усунення крайового аліасинга. Введено критерій вибору кількості рівнів розбивки. The thesis is devoted to developing methods and application-specific processors for texture mapping in image synthesis tasks using ray-tracing in real-time visualization systems. In the thesis method of anisotropic texture filtering is proposed for image synthesis tasks using ray-tracing. The method involves performing anisotropic filtering in the texture plane. In the thesis compression methods for simple uneven vector textures and vector textures with arbitrary boundary lines are proposed. The main feature of the methods is that the vector input data are converted to a form of tree structure and focused on the proposed method of anisotropic texture filtering. Thesis suggests a method of rapid calculation of weighted color of pixel projection for anisotropic texture filtering tasks. According to the method the large number of complex calculations of the color weighted to the corresponding function is performed in preprocessor time. Adaptive ray-tracing method is received further development for the edge anti-aliasing tasks. Introduced the choice criterion for number of partitioning levels.uk_UA
dc.identifier.citationКожушко Д. Г. Методи та апаратні засоби нанесення текстур для синтезу зображень зворотним трасуванням у системах візуалізації : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 "Комп'ютерні системи та компоненти" / Д. Г. Кожушко ; Харк. нац. ун-т радіоелектроніки. – Х. : ХНУРЕ, 2011. – 19 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/1697
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтекстураuk_UA
dc.subjectаліасингuk_UA
dc.subjectметод зворотного трасуванняuk_UA
dc.subjectсистема візуалізаціїuk_UA
dc.subjectкутова похибкаuk_UA
dc.subjectреальний часuk_UA
dc.subjectкласифікаційний квадратuk_UA
dc.subjectтекстураuk_UA
dc.subjectалиасингuk_UA
dc.subjectметод обратного трассированияuk_UA
dc.subjectсистема визуализацииuk_UA
dc.subjectугловая погрешностьuk_UA
dc.subjectреальное времяuk_UA
dc.subjectклассификационный квадратuk_UA
dc.subjecttextureuk_UA
dc.subjectaliasinguk_UA
dc.subjectray-tracinguk_UA
dc.subjectvisualization systemuk_UA
dc.subjectangular resolutionuk_UA
dc.subjectreal timeuk_UA
dc.subjectclassification squareuk_UA
dc.titleМетоди та апаратні засоби нанесення текстур для синтезу зображень зворотним трасуванням у системах візуалізації uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
KojyshkoDG.doc
Розмір:
1.14 MB
Формат:
Microsoft Word
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис:

Колекції