Публікація:
Просування українських видавництв у соціальних мережах

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ХНЕУ

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

В Україні наразі існує безліч видавництв, кожне з яких хоче здивувати і привернути увагу читачів. Для цього вони активно використовують різні соціальні мережі. Українці щиро підтримують ініціативу просування книг і читання в Інтернеті і підписуються на їх сторінки, беруть участь в заходах і челенджах. Просування видавництв через соціальні мережі має декілька вагомих переваг. Першою є концентрація людей в одному місці

Опис

Ключові слова

увага читачів, соціальна мережа

Цитування

Гузенко Є. Просування українських видавництв у соціальних мережах / Є. Гузенко, М. Шипова // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 27–28 лютого 2025 р. – Харків : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2025. – С. 107.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються