Публікація: Просування українських видавництв у соціальних мережах
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ХНЕУ
Анотація
В Україні наразі існує безліч видавництв, кожне з яких хоче здивувати і привернути увагу читачів. Для цього вони активно використовують різні соціальні мережі. Українці щиро підтримують ініціативу просування книг і читання в Інтернеті і підписуються на їх сторінки, беруть участь в заходах і челенджах. Просування видавництв через
соціальні мережі має декілька вагомих переваг. Першою є концентрація людей в одному місці
Опис
Ключові слова
увага читачів, соціальна мережа
Цитування
Гузенко Є. Просування українських видавництв у соціальних мережах / Є. Гузенко, М. Шипова // Інформаційні технології в сучасному світі : дослідження молодих вчених : тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених, аспірантів та студентів, 27–28 лютого 2025 р. – Харків : ХНЕУ імені Семена Кузнеця, 2025. – С. 107.