Публікація:
Математична модель оцінювання лояльності споживачів до брендів компанії ПрАТ «Оболонь» у конкурентному середовищі

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета дослідження – теоретичне обґрунтування, економіко-математичне моделювання та розробка рекомендацій застосування в практичній діяльності методики оцінювання лояльності споживачів до брендів компанії. Розглянуто теоретичні аспекти оцінювання лояльності споживачів до брендів компанії. Розкрито сутність понять лояльність споживачів, бренд та брендинг. Визначено фактори, що впливають на формування лояльності споживачів. Проаналізовано сучасні методи оцінювання лояльності споживачів до брендів компанії. Здійснено техніко-економічний аналіз діяльності ПрАТ «Оболонь» Обґрунтовано необхідність впровадження системи оціновання лояльності споживачів до брендів компанії. Запропоновано математичну модель оцінювання лояльності споживачів до брендів компанії. Розроблено схему алгоритму розв'язання поставленої задачі. Складено перелік рекоменацій, щодо підвищення лояльності споживачів до брендів компанії. Наведено структурно-логічну схему результатів дослідження.

Опис

Ключові слова

споживач, лояльність споживачів, бренд, брендинг, маркетингове дослідження

Цитування

Кончаківська Є. В. Математична модель оцінювання лояльності споживачів до брендів компанії ПрАТ «Оболонь» у конкурентному середовищі : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 051 Екοнοміка / Є. В. Кончаківська ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 98 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються