Публікація:
Роль маркетингу у забезпеченні ефективності та конкурентоспроможності машинобудівних підприємств

dc.contributor.authorСоколов, О. Є.
dc.date.accessioned2019-03-25T11:41:28Z
dc.date.available2019-03-25T11:41:28Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationСоколов О.Є. Роль маркетингу у забезпеченні ефективності та конкурентоспроможності машинобудівних підприємств / О.Є. Соколов // Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції «Економіка сьогодення: актуальні питання иа інноваційні аспекти». (м. Київ, 26-27 квітня 2013 р.) : У 3-х частинах. – Київ : ГО “Київський економічний науковий центр”, 2013. ч. 3. – С. 110–111.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/8195
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГО “Київський економічний науковий центр”uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмашинобудівне підприємствоuk_UA
dc.titleРоль маркетингу у забезпеченні ефективності та конкурентоспроможності машинобудівних підприємствuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Sokolo_OE_2013_P_110-111.pdf
Розмір:
3.76 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: