Публікація:
Метод управління трафіком в процесі встановлення ТЕ-тунелів з використанням лінійних МAX-PLUS моделей

dc.contributor.authorЛозинська, В. Н.
dc.date.accessioned2016-09-02T13:09:52Z
dc.date.available2016-09-02T13:09:52Z
dc.date.issued2015
dc.description.abstractДисертаційна робота присвячена розв’язанню актуальної наукової задачі, пов’язаної зі вдосконаленням моделей та методів управління трафіком в MPLS- мережах в умовах реалізації стратегій QoS-маршрутизації та методів оцінки параметрів ТЕ-туннелів шляхом розробки відповідних математичних моделей для підвищення ефективності використання мережних ресурсів в цілому. У ході проведеного аналізу встановлено, що впроваджені в MPLS комплекси для забезпечення гарантованої якості обслуговування трафіка, що надходить, мають низку функціональних обмежень, що пов’язано з недосконалістю математичних моделей та методів, на яких вони основані. Отримав подальший розвиток метод маршрутизації «від джерела» з підтримкою якості обслуговування для MPLS-мереж. Новизна методу полягає в формуванні композитних маршрутних метрик, які розраховуються на основі функцій «корисності» трафіка різних телекомунікаційних послуг, що дозволило формувати ТЕ-тунелі відповідно до характеристик трафіка, який ними буде передано. Вперше розроблено метод оцінки пропускної здатності віртуальних каналів телекомунікаційної мережі, який відрізняється від існуючих використанням прогностичної ARFIMA-моделі, що враховує фрактальні властивості трафіка. Це дозволило зменшити обсяг використаного канального ресурсу із забезпеченням заданих параметрів обслуговування в середньому на 18%. Вперше розроблено дискретно-подієву модель роботи планувальника приграничного мережного пристрою в базисі Max-Plus алгебри, яка враховує затримки на обробку пакетів та дозволяє формалізувати процес управління чергами 18 пакетів в просторі станів. На основі розробленої моделі запропоновано метод оцінки розміру буферів черг MPLS-маршрутизатора, який дозволяє підвищити точність оцінок міжкінцевих затримок передачі трафіка. Запропоновані математичні моделі та метод можуть бути покладені в основу відповідних протокольних рішень під час розв’язання задач управління трафіком в транспортних MPLS-мережах, при балансуванні навантаження в приграничних мережних пристроях, при визначенні обсягу пропускної здатності для ТЕ-тунелів, що встановлюються, та їхньої маршрутизації з підтримкою якості обслуговування. Dissertation is devoted to actual scientific task solving. It is connected with traffic management models and methods in MPLS-network improvement under the implementation of the QoS-routing strategy and TE-tunnel’s parameters estimation method conditions by right mathematical models designing on purpose of more efficient network resources using in generally. Main parts of TE-tunnel’s setting process mathematical models are designed. They are TE-tunnel’s setting bandwidth estimation, route metrics forming for its routing and queue service planning for guarantee quality of service in border routers. The results novelty is in more efficient network resources using with guarantee quality of service assurance by decreasing channel resource capacity in virtual channel’s setting process. Proposed mathematical models and method can be the basis of right protocols in which are MPLS-network’s management traffic tasks solving. They can be used for load balancing in border routers, TE-tunnels’ setting bandwidth rate and its routings with guarantee quality of service.uk_UA
dc.identifier.citationЛозинська В. М. Метод управління трафіком в процесі встановлення ТЕ-тунелів з використанням лінійних МAX-PLUS моделей : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.12.02 "Телекомунікаційні системи та мережі" / В. М. Лозинська ; Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2015. – 20 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/2044
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectтрафікuk_UA
dc.subjectмережаuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаршрутизація з підтримкою яко- сті обслуговуванняuk_UA
dc.subjectпланувальник пакетівuk_UA
dc.subjectдискретно-подієва модельuk_UA
dc.subjectпропускна здатністьuk_UA
dc.subjectлінійна Max-plus модельuk_UA
dc.titleМетод управління трафіком в процесі встановлення ТЕ-тунелів з використанням лінійних МAX-PLUS моделейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Lozinskaya.pdf
Розмір:
1.04 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис:

Колекції