Публікація:
Усовершенствование научно-методического подхода к оценке маркетинговой активности предприятия

dc.contributor.authorСоколова, Л. В.
dc.contributor.authorВерясова, Г. М.
dc.date.accessioned2018-04-26T12:12:15Z
dc.date.available2018-04-26T12:12:15Z
dc.date.issued2016
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретичні питання щодо науково-методичного забезпечення оцінки маркетингової активності підприємств в умовах кібермаркетингу. Запропоновано методичний підхід, який базується на розрахунку інтегрального оцінного показника з урахуванням сучасної складової Інтернет-маркетингу. При розрахунку інтегрального показника маркетингової активності підприємства ураховано групу показників Інтернет-маркетингу. In the article the theoretical questions regarding the scientific and methodological support evaluation of marketing activity of the enterprises under the conditions of cyber marketing were considered. The methodical approach, which is based on the calculation of the integral index, taking into account the modern part of Internet marketing was suggested. When calculating the integral index of marketing activity a group of online-marketing indicators was taken into account.uk_UA
dc.identifier.citationСоколова Л.В. Удосконалення науково-методичного підходу до оцінки маркетингової активності підприємства [Електронний ресурс] / Г.М. Верясова, Л.В. Соколова // Економіка та суспільство. Електронне наукове фахове видання Мукачівського державного університету. – 2016. – №7. – C. 1017-1022. – Режим доступу до журналу : http:// economyandsociety.in.ua. – (ICV 2015: 35.93).uk_UA
dc.identifier.issn2313-2165
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/4922
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЕкономіка та суспільство. Електронне наукове фахове видання Мукачівського державного університетуuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectan enterpriseuk_UA
dc.subjectмаркетингова активністьuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectметодичний підхідuk_UA
dc.subjectmethodical approachuk_UA
dc.subjectгрупові показники оцінкиuk_UA
dc.subjecta group of evaluation indicatorsuk_UA
dc.subjectінтегральний показникuk_UA
dc.subjectintegral indexuk_UA
dc.titleУсовершенствование научно-методического подхода к оценке маркетинговой активности предприятияuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of Scientific and Methodical Approach to the Evaluation of Enterprise’s Marketing Activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Improvement of Scientific and Methodical Approach to the Evaluation of Enterprise’s Marketing Activity_Sokolova LV_Veriasova GM.pdf
Розмір:
378.97 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: