Публікація: Розробка 3D-сцени та візуалізація
dc.contributor.author | Удовиченко, К. О. | |
dc.date.accessioned | 2025-04-22T16:48:57Z | |
dc.date.available | 2025-04-22T16:48:57Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.description.abstract | 3D technologies are widely used in architecture, cinematography, gaming, and virtual reality. High-quality visualization allows for the creation of realistic scenes used in marketing, game development, animated films, and interactive simulations. This paper explores the process of developing a 3D scene, including modelling, texturing, lighting, and rendering. The study also examines optimization methods that help balance quality and performance. | |
dc.identifier.citation | Удовиченко К. О. Розробка 3D-сцени та візуалізація / К. О. Удовиченко ; науковий керівник ст. викладач Р. О. Бобнєв // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 3. – С. 385–387. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/30590 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ХНУРЕ | |
dc.subject | візуалізація | |
dc.subject | розробка 3D-сцени | |
dc.title | Розробка 3D-сцени та візуалізація | |
dc.type | Thesis | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- PiM_2025_T3-385-387.pdf
- Розмір:
- 176.62 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: