Публікація: Розробка функціональної 3D моделі персонажа та її інтеграція у відеоігрове середовище
dc.contributor.author | Сніцар, Є. А. | |
dc.date.accessioned | 2024-03-11T17:36:43Z | |
dc.date.available | 2024-03-11T17:36:43Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.description.abstract | Об’єкт дослідження – використання 3D моделювання у відеоігровому середовщі розробки. Предмет дослідження – методи та принципи розробки 3D моделей у відеоігровому середовщі розробки. Мета кваліфікаційної роботи роботи – Розробка функціональної 3D моделі персонажа та її інтеграція у відеоігрове середовище. Методи дослідження – теоретичний аналіз, практична розробка. У даній роботі наведено пайплайн (систематизовані етапи) професійної розробки комп’ютерних тривимірних відеоігрових моделей, огляд існуючих та актуальних сьогодні засобів їх створення, розробка дизайну та концепту майбутньої моделі, створення моделі за концептом та підготування її до інтеграції у відеогрове середовище розробки. | |
dc.identifier.citation | Сніцар Є. А. Розробка функціональної 3D моделі персонажа та її інтеграція у відеоігрове середовище : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 171 Електроніка / Є. А. Сніцар ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 51 с. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/26044 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.subject | відеоігра | |
dc.subject | 3D-моделювання | |
dc.subject | скульптинг | |
dc.title | Розробка функціональної 3D моделі персонажа та її інтеграція у відеоігрове середовище | |
dc.type | Other | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- 2023_M_MIRES_Snitsar_YeA.pdf
- Розмір:
- 725.68 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: