Публікація:
Проєктування елементів корпоративної айдентики для кондитерської «Yanushka»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Мета кваліфікаційної роботи – розробка корпоративної айдентики та її складових елементів для кондитерського бренду «Yanushka». Об’єкт дослідження – процес розробки фірмового стилю. Предмет дослідження – розробка елементів корпоративної ідентифікації та носіїв фірмового стилю. У даній роботі проводиться аналіз конкурентів та цільової аудиторії для створення фірмового стилю кондитерської «Yanushka». В результаті аналізу проводиться розробка макетів елементів корпоративної ідентифікації та розробка графічного дизайну, розробляються елементи дизайну для соціальних мереж. Далі проводиться аналіз та вибір поліграфічного обладнання, розрахунок та вибір матеріалів для друку, створення маршрутно технологічну карту. Визначається собівартість та ціна розробки проєкту.

Опис

Ключові слова

фірмовий стиль, кондитерська, логотип, графічний дизайн, брендинг, односторонній друк, дизайн для соціальних мереж, рекламне відео

Бібліографічний опис

Борзенко Я. О. Проєктування елементів корпоративної айдентики для кондитерської «Yanushka» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Я. О. Борзенко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 69 с.

DOI