Публікація: Проєктування елементів корпоративної айдентики для кондитерської «Yanushka»
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета кваліфікаційної роботи – розробка корпоративної айдентики та її складових елементів для кондитерського бренду «Yanushka». Об’єкт дослідження – процес розробки фірмового стилю. Предмет дослідження – розробка елементів корпоративної ідентифікації та носіїв фірмового стилю. У даній роботі проводиться аналіз конкурентів та цільової аудиторії для створення фірмового стилю кондитерської «Yanushka». В результаті аналізу проводиться розробка макетів елементів корпоративної ідентифікації та розробка графічного дизайну, розробляються елементи дизайну для соціальних мереж. Далі проводиться аналіз та вибір поліграфічного обладнання, розрахунок та вибір матеріалів для друку, створення маршрутно технологічну карту. Визначається собівартість та ціна розробки проєкту.
Опис
Ключові слова
фірмовий стиль, кондитерська, логотип, графічний дизайн, брендинг, односторонній друк, дизайн для соціальних мереж, рекламне відео
Цитування
Борзенко Я. О. Проєктування елементів корпоративної айдентики для кондитерської «Yanushka» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Я. О. Борзенко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 69 с.