Публікація: Дослідження та обґрунтування вибору інноваційного пакету робіт ІТ-проєкту розробки програм навчання англійської мови
Завантаження...
Дата
2023
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
У цій дослідницькій роботі представлено комплексний аналіз сучасних методів і технологій, що використовуються для розробки програм вивчення англійської мови, з особливим акцентом на інноваційному використанні моделей обробки природної мови. Робота включає огляд та оцінку існуючих програм вивчення англійської мови та висвітлює переваги моделей ОПМ для покращення результатів вивчення мови. У дослідженні також визначено та проаналізовано існуючі моделі ОПМ та обрано модель GPT-3 для використання в ІТ-проєкті, призначеному для розробки програм з вивчення англійської мови. Крім того, на основі моделі GPT-3 розроблено прототип для перевірки результатів дослідження. Дослідження включає детальний опис та аналіз вимог до побудови ІТ-проєкту для розробки програм з вивчення англійської мови. Крім того, робота включає в себе вибір та обґрунтування інноваційного пакету робіт, використаного в процесі розробки. В цілому, ця робота надає цінну інформацію про сучасні методи та технології, що використовуються при розробці програм з вивчення англійської мови, та демонструє потенційні переваги використання моделей ОПМ. Робота є чудовим ресурсом для дослідників і практиків, зацікавлених у використанні алгоритмів ОПМ для розробки інноваційних та ефективних програм вивчення англійської мови.
Опис
Ключові слова
вивчення англійської мови, інформаційні технології, модель bert, модель gpt-3, обробка природної мови, штучний інтелект
Бібліографічний опис
Тимахов Д. В. Дослідження та обґрунтування вибору інноваційного пакету робіт ІТ-проєкту розробки програм навчання англійської мови : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Д. В. Тимахов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 88 с.