Публікація: Фотореалістичні тривимірні інді-ігри
dc.contributor.author | Манскова, Ю. Ю. | |
dc.contributor.author | Табакова, І. С. | |
dc.date.accessioned | 2025-05-20T17:57:13Z | |
dc.date.available | 2025-05-20T17:57:13Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.description.abstract | This study explores methodologies for achieving photorealistic 3D game visuals through a comprehensive analysis of existing indie projects. It evaluates not only the quality of models and textures, but also the overall scene composition, rendering efficiency, and the application of cutting-edge technologies like ray tracing and global illumination. Special attention is given to how indie developers, often with limited resources, achieve impressive results. Their approaches to modeling, texturing, and optimization are examined, as well as how they leverage available tools and technologies to create game worlds. The findings delve into the effective use of advanced technologies, workflow optimization, and creative problem-solving that enable the realization of high-quality visuals in indie games. | |
dc.identifier.citation | Манскова Ю. Ю. Фотореалістичні тривимірні інді-ігри / Ю. Ю. Манскова, І. С. Табакова // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіжн. форуму, 16–18 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6. – С. 586–588. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/31222 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ХНУРЕ | |
dc.subject | фотореалістичні ігри | |
dc.subject | 3D game | |
dc.title | Фотореалістичні тривимірні інді-ігри | |
dc.type | Conference proceedings | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- ManTab586-588.pdf
- Розмір:
- 192.07 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: