Публікація:
Оцінка ринкової привабливості продукції промислового підприємства

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2012

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

НТУ «ХПІ»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У статі розглядається методичний підхід до оцінки ринкової привабливості продукції промислового підприємства. Запропоновано застосування експертного методу для ви- значення споживацьких переваг, методу аналізу ієрархій – для визначення значущості параметрів продукції промислового підприємства. В статье рассматривается методический подход к оценке рыночной привлекательности продукции промышленного предприятия. Предложено применения экспертного метода для определения потребительских преимуществ, метода анализа иерархий - для опре- деления значимости параметров продукции промышленного предприятия. In the article methodical approach to estimation of products market attractiveness in the in- dustrial enterprise is considered. The expert method for consumer choice determination have been suggested, method of hierarchy analysis – for determination of production parameters importance on the industrial enterprise.

Опис

Ключові слова

промислове підприємство, споживацька оцінка, експертний метод, інтегральний показник привабливості продукції

Бібліографічний опис

Верясова Г. М. Оцінка ринкової привабливості продукції промислового підприємства / Верясова Г. М. // Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Збірник наукових праць. Тематичний випуск : Технічний прогрес і ефективність виробництва. – Харків : НТУ «ХПІ», 2012. – № 6. – С. 4−9.

DOI