Публікація:
Розробка 3D-персонажей для комп'ютерної гри "Лісове відлуння"

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою кваліфікаційної роботи є розробка двох деталізованих 3D-персонажів (старшої та молодшої сестер) з короткою анімацією, які відповідають стилістиці гри «Лісове відлуння», та сприяють створенню атмосферного ігрового досвіду. Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процес створення 3D-персонажів для комп’ютерної гри. Предметом дослідження – розробка 3D-персонажей для комп'ютерної гри «Лісове відлуння» в стилізованому реалізмі з елементами української міфології. У роботі проведено аналіз предметної області, зокрема сучасних тенденцій у створенні 3D-персонажів для інді-ігор, виконано огляд аналогів (ігор із подібною стилістикою), визначено цільову аудиторію та вимоги до персонажів. Галузь застосування – розробка комп’ютерних ігор, зокрема інді проєктів у жанрі пригодницьких ігор із фентезійною тематикою, а також створення промо-матеріалів і концепт-артів для медіа-проєктів.

Опис

Ключові слова

анімація, аніме-стилістика, інді-гра, концепт-арт, українська міфологія, скульптинг, текстурування

Цитування

Біла Д. С. Розробка 3D-персонажей для комп'ютерної гри "Лісове відлуння" : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Д. С. Біла ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 70 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються