Публікація: Дизайн та маркетинг акаунта української компанії iProfit в Instagram
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Виконана робота мала на меті дослідити, як візуальне оформлення та стратегія просування впливають на показники залученості аудиторії в соціальній мережі Instagram , що допомагає бізнесам рости, розширюватися та збільшувати продажі товар у чи інтерес до послуг. Дослідження було зосереджене на профілі українського маркетингового агентства iProfit. В роботі були вирішені наступні задачі : збільшення обізнаності та присутності в Інтернеті: зростання уваги до послуг через активну присутність на платформах; розкриття бренду та будівництво іміджу: показ унікальності компанії, її експертності і досягнень, встановлення авторитету у своїй галузі; моніторинг та аналіз ринку: збирання даних та отримання інсайтів, інформації про тенденції, уподобання та поведінку споживачів, які можуть бути корисними для розробки стратегій маркетингу. В результаті виконання роботи була реалізована стратегія просування акаунту Instagram та спроектоване візуальне оформлення профілю iProfit. Дана робота підтверджує важливість візуального оформлення та обраної стратегії просування для досягнення позитивних результатів у соціальних мережах.
Опис
Ключові слова
дизайн, візуальне оформлення
Цитування
Омельченко М. М. Дизайн та маркетинг акаунта української компанії iProfit в Instagram : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / М. М. Омельченко; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 75 с.