Публікація: Порівняння архітектурних підходів у створенні інтерфейсів для відео-ігор
| dc.contributor.author | Тихонов, А. О. | |
| dc.contributor.author | Новіков, Ю. С. | |
| dc.date.accessioned | 2025-04-26T06:40:58Z | |
| dc.date.available | 2025-04-26T06:40:58Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.description.abstract | This paper provides a detailed comparison of several UI archІТectures commonly used in game development, wІТh a particular focus on their efficiency, scalabilІТy, and overall impact on performance. The archІТectures examined in this study include monolІТhic, component-based, event-driven, and multi-layered approaches. By analyzing these archІТectures, this work aims to highlight the key differences between them, emphasizing their strengths and weaknesses in different development scenarios. At the end of the study, a comparative graph is presented, illustrating the relative productivІТy of each approach and providing a clear visual representation of their performance differences. | |
| dc.identifier.citation | Тихонов А. О. Порівняння архітектурних підходів у створенні інтерфейсів для відео-ігор / А. О. Тихонов, Ю. С. Новіков // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 6 – С. 335-337. | |
| dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/30740 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | ХНУРЕ | |
| dc.subject | архітектурний підхід | |
| dc.subject | відео-гра | |
| dc.title | Порівняння архітектурних підходів у створенні інтерфейсів для відео-ігор | |
| dc.type | Thesis | |
| dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакунок
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- PiM_2025_T6_KN_335-337.pdf
- Розмір:
- 221.46 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Пакунок ліцензії
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: