Публікація:
Соціально-правове значення бренд-стратегій HR директора компанії

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2021

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

КНУ ім. Т. Г. Шевченка

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Стаття присвячена комплексному окресленню соціально-правової та комунікативної сутності сучасних бренд-стратегій HRдиректора компанії, як найманого працівника (у відповідності до трудового законодавства України). Обґрунтовується позиція, згідно якої стратегії бренду HRдиректора компанії передбачають поширення («транслювання») на цільову аудиторію (роботодавці, працівники, профспілки, інші фахівці з людських ресурсів) тих чи інших знань, які: демонструють фаховість, досвідченість відповідного HRдиректора компанії та спроможність директора бути зрозумілим, актуальним і корисним; є корисними для цільової аудиторії, максимізуючи стан їх соціальної безпеки. Доводиться, що соціально-правове значення бренд-стратегій HRдиректора компанії обумовлено їх соціально-правовою та комунікативною сутністю, яка так чи інакше виявляється у правовій просвіті цільової аудиторії в результаті поширення: загальної інформації про нормативну поведінку працівників компанії, керівництва компанії, роботодавця; професійної інформації про найбільш ефективні методи та засоби управління людським ресурсом, фахових практичних рекомендацій для фахівців з людських ресурсів, роботодавців і працівників тощо. У висновках до статті узагальнюють результати дослідження та окреслюється потенціал використання бренд-стратегій HRдиректора компанії для підвищення соціальної безпеки населення («транслювання» інформації, в якій спростовуються несправедливі гендерні стереотипи у сфері праці, дискримінаційні стереотипи про неефективність трудової діяльності осіб з інвалідністю тощо). The article is devoted to a comprehensive study of the social, legal and communicative essence of modern brand strategies of the HR director of the company as an employee (in accordance with the labor legislation of Ukraine). The position is substantiated,according to which the brand strategies of the HR director of the company provide for the dissemination (“broadcasting”) to the target audience (employers, employees, trade unions, other human resources specialists) of certain knowledge that: demonstrate the professionalism, experience of the relevant HR director of the company and the ability of such a director to be understandable, relevant and useful; are useful to the target audience, maximizing their social security. It is proved that the social and legal significance of the HR director’s brand strategies is due to their social, legal and communicative essence, which somehow manifests itself in the legal education of the target audience as a result of the dissemination of: general information about theregulatory behavior of the company’s employees, the company’s management, the employer; professional information about the most effective methods and means of human resource management, professional practical recommendations for human resources specialists, employers and employees, etc. The conclusions of the article summarize the results of the study and determine the potential of using the brand strategies of the HR director of the company to improve the social security of the population (“broadcasting” information that refutes false gender stereotypes in the field of work, discriminatory stereotypes about the inefficiency of the work of persons with disabilities, etc.).

Опис

Ключові слова

бренд-стратегії, правова просвіта, працівник, соціальна безпека, соціальні комунікації, фахівці з людських ресурсів, brand strategies, employee, human resources specialists, legal education, social communications, social security

Бібліографічний опис

Стратюк В. Р. Соціально-правове значення бренд-стратегій HR директора компанії / В. Р. Стратюк // Соціальне право. 2021. № 3. - С. 119-126. doi:10.32751/2617-5967-2021-03-17.

DOI