Публікація:
Застосування елементів машинного навчання для генерації альтернатив в системах обслуговування клієнтів

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2023

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ХНУРЕ

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

The article deals with the development and comparison of methods of using artificial intelligence in customer service systems. The relevance and requirements for information and software are substantiated. To implement the generation of alternatives, it is suggested to use the method of machine learning. ML.NET and Accord.NET are offered as the most popular framework and library for the C# programming language.

Опис

Ключові слова

Бібліографічний опис

Островерхов М. О. Застосування елементів машинного навчання для генерації альтернатив в системах обслуговування клієнтів / М. О. Островерхов // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 27-го Міжнар. молодіж. форуму, 10–12 травня 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – Т. 6, ч. 2. – С. 131–132.

DOI