Публікація:
Оцінка збутової діяльності підприємства

dc.contributor.authorПолозова, Т. В.
dc.contributor.authorКривцун, В. І.
dc.date.accessioned2019-03-11T11:59:27Z
dc.date.available2019-03-11T11:59:27Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractВ статті досліджується та порівнюються трактування поняття "збутова діяльність" зарубіжними та вітчизняними авторами. Висвітлюються сутність та основні принципи та цілі оцінки збутової діяльності підприємства орієнтованого на маркетинг. В роботі пропонується схема проведення оцінки збутової діяльності, загально охарактеризовані її етапи та методи.uk_UA
dc.identifier.citationПолозова Т. В. Оцінка збутової діяльності підприємства / Т. В. Полозова, В. І. Кривцун // Економіка: проблеми теорії та практики: Збірник наукових праць. – Випуск 259: В 7 т. – Т.II. – Дніпропетровськ: ДНУ, 2010. – С.522-527.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-8736-05-6
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/8023
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровський національный університетuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectзбутовий потенціалuk_UA
dc.subjectоцінка збутової діяльностіuk_UA
dc.titleОцінка збутової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Polozova_TV_2010_522-527.pdf
Розмір:
2.08 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: