Публікація:
Методи оптимізації тривимірного контенту для ігрового рушія

dc.contributor.authorРогинський, С. В.
dc.contributor.authorГаєвий, М. С.
dc.date.accessioned2023-12-03T16:16:06Z
dc.date.available2023-12-03T16:16:06Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractIn Unreal Engine 5, performance optimization is the process of modifying an engine and a project to make it work more efficiently and execute more rapidly. It generally focuses on improving some aspects of the game’s performance, like frame rate, memory usage, disk space, bandwidth, and many others. Any game creator wants their game to be able to provide the best possible gameplay experience on the widest possible number of chosen devices. The game build should be performed in the most optimal way for a game to provide the acceptable frame rate and experience on a chosen set of devices. Optimization often helps to get to this point.
dc.identifier.citationРогинський С. В. Методи оптимізації тривимірного контенту для ігрового рушія / С. В. Рогинський, М. С. Гаєвий // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : тези доповідей 27-го Міжнародного молодіжного форуму, 10–12 травня 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – Т. 3. – С. 134–135.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/24984
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectтривимірний контент
dc.titleМетоди оптимізації тривимірного контенту для ігрового рушія
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
MIRES_RiM_2023_T3_134-135.pdf
Розмір:
187.39 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.64 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: