Публікація: Методи оптимізації тривимірного контенту для ігрового рушія
dc.contributor.author | Рогинський, С. В. | |
dc.contributor.author | Гаєвий, М. С. | |
dc.date.accessioned | 2023-12-03T16:16:06Z | |
dc.date.available | 2023-12-03T16:16:06Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.description.abstract | In Unreal Engine 5, performance optimization is the process of modifying an engine and a project to make it work more efficiently and execute more rapidly. It generally focuses on improving some aspects of the game’s performance, like frame rate, memory usage, disk space, bandwidth, and many others. Any game creator wants their game to be able to provide the best possible gameplay experience on the widest possible number of chosen devices. The game build should be performed in the most optimal way for a game to provide the acceptable frame rate and experience on a chosen set of devices. Optimization often helps to get to this point. | |
dc.identifier.citation | Рогинський С. В. Методи оптимізації тривимірного контенту для ігрового рушія / С. В. Рогинський, М. С. Гаєвий // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : тези доповідей 27-го Міжнародного молодіжного форуму, 10–12 травня 2023 р. – Харків : ХНУРЕ, 2023. – Т. 3. – С. 134–135. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/24984 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ХНУРЕ | |
dc.subject | тривимірний контент | |
dc.title | Методи оптимізації тривимірного контенту для ігрового рушія | |
dc.type | Conference proceedings | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- MIRES_RiM_2023_T3_134-135.pdf
- Розмір:
- 187.39 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.64 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: