Публікація: Разработка и моделирование компьютерных игр с помощью сетей Петри
dc.contributor.author | Шемрикович, А. Д. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-18T11:42:39Z | |
dc.date.available | 2021-05-18T11:42:39Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.description | Научный руководитель – ст. преподаватель Новиков Ю.С. | uk_UA |
dc.description.abstract | In modern times, computer games are large systems that have been developed over the years. Large development teams work on the games. It can take years to properly model and balance a game. A modern computer game consists of game processes. The process has different states at certain points in time. The totality of such processes is a state machine. The state of the game objects characterizes a specifically tuned cycle of player interactions through the mechanics available to him with game objects in a certain period of time. In the article one of the methods for modeling a state machine using a Petri net was discusses. | uk_UA |
dc.identifier.citation | Шемрикович А. Д. Разработка и моделирование компьютерных игр с помощью сетей Петри / А. Д. Шемрикович // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 25-го Міжнародн. молодіжн. форуму, 20-22 квітня 2021 р. – Харків : ХНУРЕ, 2021. – Т. 6. – С. 147-148. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/16045 | |
dc.language.iso | ru | uk_UA |
dc.publisher | ХНУРЕ | uk_UA |
dc.subject | разработка компьютерных игр | uk_UA |
dc.subject | сети Петри | uk_UA |
dc.title | Разработка и моделирование компьютерных игр с помощью сетей Петри | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- shemrikovych147_148.pdf
- Розмір:
- 135.42 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.42 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: