Публікація:
Разработка и моделирование компьютерных игр с помощью сетей Петри

dc.contributor.authorШемрикович, А. Д.
dc.date.accessioned2021-05-18T11:42:39Z
dc.date.available2021-05-18T11:42:39Z
dc.date.issued2021
dc.descriptionНаучный руководитель – ст. преподаватель Новиков Ю.С.uk_UA
dc.description.abstractIn modern times, computer games are large systems that have been developed over the years. Large development teams work on the games. It can take years to properly model and balance a game. A modern computer game consists of game processes. The process has different states at certain points in time. The totality of such processes is a state machine. The state of the game objects characterizes a specifically tuned cycle of player interactions through the mechanics available to him with game objects in a certain period of time. In the article one of the methods for modeling a state machine using a Petri net was discusses.uk_UA
dc.identifier.citationШемрикович А. Д. Разработка и моделирование компьютерных игр с помощью сетей Петри / А. Д. Шемрикович // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 25-го Міжнародн. молодіжн. форуму, 20-22 квітня 2021 р. – Харків : ХНУРЕ, 2021. – Т. 6. – С. 147-148.uk_UA
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/16045
dc.language.isoruuk_UA
dc.publisherХНУРЕuk_UA
dc.subjectразработка компьютерных игрuk_UA
dc.subjectсети Петриuk_UA
dc.titleРазработка и моделирование компьютерных игр с помощью сетей Петриuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
shemrikovych147_148.pdf
Розмір:
135.42 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: