Публікація: Колірна палітра як елемент фірмового стилю фестивалю «ХАРКІВСЬКЕ МОРЕ»
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Київ: ТОВ «Видавництво Ліра-К»
Анотація
У даній роботі досліджено роль колірної палітри у формуванні фірмового стилю фестивалю «Харківське море». Розроблена система кольорів базується на природних і культурних особливостях регіону, поєднуючи глибокий синій, індустріальний сірий та білий. Палітра
протестована на візуальних носіях і сприяє створенню впізнаваного візуального образу події.
Опис
Ключові слова
колір, брендинг
Цитування
Шипова М. К. Колірна палітра як елемент фірмового стилю фестивалю «ХАРКІВСЬКЕ МОРЕ» / М. К. Шипова, М. І. Дробязко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 135-136.