Публікація: Удосконалення політики просування товару в системі маркетингу машинобудівного підприємства
Завантаження...
Дата
2019
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
НДІ ПЗІР НАПрНУ
Анотація
Наукова робота присвячена дослідженню комунікаційної політики в системі маркетингу підприємства, а також основних напрямків ефективно-го застосування інструментів просування товару з використанням Інтернет технологій. Автор проаналізував стан політики просування машинобудів-ного підприємства та зробив відповідні висновки. // The scientific work is devoted to the study of communication policy in the enterprise marketing system, as well as the main directions of effective application of tools of promotion of goods using Internet technologies. The author has analyzed the state of the policy of promotion of the machine-building enterprise and made the relevant conclusions.
Опис
Ключові слова
маркетинг, комунікації, політика просування, машино-будівне підприємство, інтернет технології, marketing, communications, promotion policy, machine-building enterprise, internet technologies
Бібліографічний опис
Бідило М. С. Удосконалення політики просування товару в системі маркетингу машинобудівного підприємства / М. С. Бідило // Сучасні проблеми розвитку права та економіки в інноваційному суспільстві: зб. наук. пр. за матеріалами ІІ Інтернет-конференції, 29 листопада 2019 р. – Харків : НДІ ПЗІР НАПрНУ. – С. 123-129.