Публікація: Розробка фірмового стилю з використанням 3D-візуалізацій для компанії-виробника карнизних систем
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета роботи – розробка фірмового стилю з використанням 3D-візуалізацій та анімації, як ключових елементів фірмового стилю. Цей фірмовий стиль є унікальним і здатен передати цінності та філософію бренду,що сприяє ефективній передачі основної інформації про вироби, які виготовляються компанією, також сприяє налагодженню візуальної комунікації з замовниками.В кваліфікаційній роботі розроблено фірмовий стиль, який включає в себе логотип, колірне рішення, фірмове шрифтове рішення, векторні зображення товарів, 3D-моделі товарів, 3D-візуалізації товарів, 3D-анімацію, AR-модель основного товару. Застосування 3D- та AR-технологій в розробці фірмового стилю робить його сучасним та актуальним. Ці інноваційні технології додають візуальної привабливості до фірмового стилю, забезпечують реалістичність та привертають увагу цільової аудиторії. Вони сприяють взаємодії та залученню користувачів, стимулюючи їх активну участь і взаємодію з брендом. Крім того, вони поліпшують комунікацію та розуміння, дозволяючи більш точно та інтерактивно демонструвати особливості та функціонал виробів компанії. Усе це робить фірмовий стиль конкурентоспроможним на сучасному ринку.
Опис
Ключові слова
фірмовий стиль, анімація
Цитування
Коновалов Д. К. Розробка фірмового стилю з використанням 3D-візуалізацій для компанії-виробника карнизних систем : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 – Видавництво та поліграфія / Д. К. Коновалов; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2023. – 53 с.