Публікація:
Ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової дуельної стратегії. Терраформування, оптимізація ігрового поля та 3d моделей

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2025

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єкт дослідження – процеси реалізації ігрової логіки та візуального середовища у покрокових стратегіях. Мета роботи – розробка ігрового застосунку у жанрі покрокової дуельної стратегії з підтримкою терраформування, оптимізованим ігровим полем та інтеграцією 3D моделей. Методи розробки – об'єктно-орієнтоване програмування, використання рушія Unreal Engine 5, процедурна генерація ландшафту, алгоритми оптимізації простору. Результати – створено ігровий застосунок з основною геймплейною механікою: зміна ігрового поля в процесі терраформування, підтримка бою між гравцями, реалізовано інтерактивне середовище з 3D об'єктами. Система забезпечує продуктивну візуалізацію та можливість розширення. Сфера застосування – розробка ігор, симуляційні системи, інструменти для навчання алгоритмічному мисленню та дизайну ігрових середовищ.

Опис

Ключові слова

ігровий програмний застосунок, ігрова логіка, дуельна стратегія, генерація ландшафту, терраформування

Бібліографічний опис

Покора М. І. Ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової дуельної стратегії. Терраформування, оптимізація ігрового поля та 3d моделей : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 - Програмна Інженерія / М. І. Покора ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 107 с.

DOI