Публікація:
Методи використання трекінгу у відеоконференціях

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2022

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У даній роботі наведено етапи розвитку сучасної системи motion capture, яка використовується для анімації обличчя персонажів в кіно та комп’ютерних іграх, методи трекінгу обличчя (маркерний та безмаркерний, технічні засоби для їх реалізації, переваги та недоліки кожного з методів, математичні моделі трекінгу, програмні методи для трекінгу обличчя та порівняння їх ефективності, алгоритм трекінгу та заміни обличчя в програмному середовищі After Effects, додатки та програми для заміни обличчя та накладення ефектів у режимі реального часу та на заготовлених відео- та фотоматеріалах, алгоритм створення тривимірної моделі людини у середовищі Metahumans, інтеграція моделі в програмне забезпечення для створення ігор Unreal Engine, анімація обличчя моделі за допомогою спеціального мобільного додатку, результати експериментів з використанням маркерного та безмаркерного методів трекінгу обличчя за допомогою плагіну Faceware, порівняння траєкторій руху та оцінки похибок між ними, висновки до кваліфікаційної роботи.

Опис

Ключові слова

трекінг обличчя, контрольна точка, похибка траєкторії трекінгу, ротоскопінг, анімація тривимірної моделі, анімація обличчя

Бібліографічний опис

Гречко А. В. Методи використання трекінгу у відеоконференціях : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 171 Електроніка / А. В. Гречко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2022. – 91 с.

DOI