Публікація: Модель оцінки ефективності інтернет-реклами
Завантаження...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
У роботі розглянуті теоретичні основи реклами та визначено сучасні особливості розробки та проведення рекламної кампанії в мережі Інтернет. Обґрунтовані специфічні особливості інтернет-реклами та її вплив на економічний розвиток світу. Проведено аналіз сучасних методiв оцінки ефективності рекламної діяльності. Проаналізовано стан ринку інтернет-реклами України. Наведено загальну характеристику та фінансовий стан ТОВ «Манго Україна». Запропоновано модель оцінки ефективності рекламної кампанії в мережі інтернет, здійснено числове розв'язання задачі та запропоновано методи її покращення. Визначено алгоритм розрахунку та аналізу ефективності рекламної кампанії для подальшої оптимізації бюджету. Отримані результати моделювання можуть бути використані суб'єктами господарювання, для вдосконалення методів оцінки ефективності рекламної кампанії в мережі Інтернет
Опис
Ключові слова
реклама, рекламна кампанія, Google analitics, інтернет-магазин, ROMI
Бібліографічний опис
Шелефонтюк В. Р. Модель оцінки ефективності інтернет-реклами : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 051 Економіка / В. Р. Шелефонтюк ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 85 с.