Публікація:
Айдентика, як інструмент психологічного впливу

dc.contributor.authorФедосенко, Я. С.
dc.date.accessioned2025-04-20T19:14:00Z
dc.date.available2025-04-20T19:14:00Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThe paper examines the phenomenon of identity as a complex tool of psychological influence. The theoretical foundations are analyzed, in particular the theories of social identity and self-categorization, as well as practical application in marketing, media and the social sphere. Special attention is paid to the ethical aspects of the use of identity and the need for a balance between commercial interests and social responsibility. The role of identity in the formation of a positive image and influence on the audience in conditions of high competition.
dc.identifier.citationФедосенко Я. С. Айдентика, як інструмент психологічного впливу / Я. С. Федосенко ; науковий керівник к. т. н. проф. М. М. Колендовська // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 3. – С. 86–88.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30467
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectайдентика
dc.subjectінструмент психологічного впливу
dc.titleАйдентика, як інструмент психологічного впливу
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T3-86-88.pdf
Розмір:
178.74 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: