Публікація: Особливості використання бренд-маніфесту в рекламі
Завантаження...
Дата
2021
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
Виділено та розглянуто основні методи створення рекламного маніфесту на прикладі роликів українських брендів. Визначено основні складові, що формують позиціонування бренду.
Опис
Ключові слова
бренд, реклама
Бібліографічний опис
Сидоренко П. В. Особливості використання бренд-маніфесту в рекламі / П. В. Сидоренко, І. Б. Чеботарьова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології: матеріали молодіжної школи-семінару IV Міжнародної науково-технічної конференції, 18-22 травня 2021 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2021. – Т. 2. – С. 5-7.