Публікація: Особливості використання бренд-маніфесту в рекламі
Завантаження...
Файли
Дата
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Друкарня Мадрид»
Анотація
Виділено та розглянуто основні методи створення рекламного маніфесту на прикладі роликів українських брендів. Визначено основні складові, що формують позиціонування бренду.
Опис
Ключові слова
бренд, реклама
Цитування
Сидоренко П. В. Особливості використання бренд-маніфесту в рекламі / П. В. Сидоренко, І. Б. Чеботарьова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології: матеріали молодіжної школи-семінару IV Міжнародної науково-технічної конференції, 18-22 травня 2021 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2021. – Т. 2. – С. 5-7.