Публікація:
Особливості використання бренд-маніфесту в рекламі

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2021

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Виділено та розглянуто основні методи створення рекламного маніфесту на прикладі роликів українських брендів. Визначено основні складові, що формують позиціонування бренду.

Опис

Ключові слова

бренд, реклама

Бібліографічний опис

Сидоренко П. В. Особливості використання бренд-маніфесту в рекламі / П. В. Сидоренко, І. Б. Чеботарьова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології: матеріали молодіжної школи-семінару IV Міжнародної науково-технічної конференції, 18-22 травня 2021 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2021. – Т. 2. – С. 5-7.

DOI