Публікація:
Ігровий програмний застосунок у жанрі Multiplayer Party Games. Back-end, налаштування мережевої гри

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Об’єкт розробки – back-end та налаштування мережевої гри в ігровому програмному застосунку у жанрі multiplayer party games. Мета розробки – створення back-end частини системи та налаштування мережевої гри в ігровому програмному застосунку жанру multiplayer party games. Метод рішення – середовище розробки Visual Studio Code, програмна платформа Node.js, фреймворк NestJS, WebSocket-сервер, бібліотека Socket.IO та мови програмування TypeScript і JavaScript. У результаті розробки була створена back-end частина системи та налаштована мережева гра в ігровому програмному застосунку у жанрі multiplayer party games, який містить три гри. У межах кваліфікаційної роботи розроблена back-end частина системи охоплює логіку двох багатокористувацьких ігор для вечірок наступних жанрів: соціальна дедуктивна гра та гумористична карткова.

Опис

Ключові слова

ігровий програмний застосунок, мережева гра, управління файлами, back-end, multiplayer party games

Бібліографічний опис

Бухало В. О. Ігровий програмний застосунок у жанрі Multiplayer Party Games. Back-end, налаштування мережевої гри : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 – Інженерія програмного забезпечення / В. О. Бухало ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2024. – 194 с.

DOI