Публікація:
Дослідження методів формуваннярекомендацій вибору навчальних курсів ІС супроводу факультативного навчання

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою роботи є розробка підходу до формування рекомендацій для вибору навчальних курсів на основі контекстних знань. В роботі удосконалено метод формування рекомендацій вибору навчальних курсів на основі формування знань щодо цих курсів шляхом аналізу відгуків користувачів з використанням великих мовних моделей Задачі дослідження охоплюють аналіз властивостей ІС супроводу факультативного навчання; розробку підходу до формування рекомендацій для вибору навчальних курсів на основі контекстних знань; удосконалення методу формування рекомендацій з використанням великих мовних моделей; розробку інформаційної технології формування рекомендацій щодо факультативного навчання; експериментальну перевірку отриманих результатів. Актуальність даної роботи пов’язана з необхідністю поліпшення процесу рекомендацій на основі знань. Рекомендації будуються на основі контекстних знань вилучених з відгуків користувачів систем та курсів.

Опис

Ключові слова

великі мовні моделі, діаграма, контекстний метод, факультативне навчання, холодний старт

Цитування

Мороз Д. В. Дослідження методів формуваннярекомендацій вибору навчальних курсів ІС супроводу факультативного навчання : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 122 Комп’ютерні науки / Д. В. Мороз ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 88 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються