Публікація:
Використання оптимального графічного програмного забезпечення при створенні відеоігор

dc.contributor.authorПронін, О. О.
dc.date.accessioned2024-08-29T18:18:12Z
dc.date.available2024-08-29T18:18:12Z
dc.date.issued2024
dc.description.abstractThis talk describes the importance of 3D modeling in our time and describes the sequence of creating a model in the gamedev pipeline. In today's world permeated by digital technology and visualization, 3D modeling is central to the tools that can transform and expand human creativity and engineering thought. With the development of computer graphics and computer technology, as well as with the expansion of the use of 3D technologies in various industries, from the gaming industry to medical modeling, issues related to the creation of three-dimensional models are becoming more and more relevant and in demand.
dc.identifier.citationПронін О. О. Використання оптимального графічного програмного забезпечення при створенні відеоігор / О. О. Пронін ; наук. керівник старший викладач В. І. Колісник // Радіоелектроніка та молодь у ХХІ столітті : матеріали 28-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–18 квітня 2024 р. – Харків : ХНУРЕ, 2024. – Т. 3. – С. 368–371. – DOI: https://doi.org/10.30837/IYF.IRTTPI.2024.368.
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.30837/IYF.IRTTPI.2024.368
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/28460
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectстворення відеоігор
dc.subjectвідеоігра
dc.titleВикористання оптимального графічного програмного забезпечення при створенні відеоігор
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
MIRES_T3_RiM_2024_368-371.pdf
Розмір:
127.41 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: