Публікація:
Порівняння ефективності каналів розповсюдження реклами

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Рекламна кампанія є ключовим інструментом маркетингової стратегії. Цілеспрямоване планування аудиторії та визначення маркетингових цілей допомагають створити ефективну рекламну кампанію, яка досягне потрібної аудиторії. Вибір відповідних каналів реклами та використання креативних рішень допоможуть збільшити впізнаваність бренду та залучити більше потенційних клієнтів.

Опис

Ключові слова

розповсюдження реклами, реклама

Цитування

Мазур К. О. Порівняння ефективності каналів розповсюдження реклами / К. О. Мазур, О. В. Вовк // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи‐семінару VІІІ Міжнар. наук.‐техн. конф., 16‐20 травня 2023 р. – Харків : ТОВ «Друкарня Мадрид», 2023. – Т 2. – C. 26–28.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються