Публікація:
Розробка стратегії просування в соціальних мережах тату-майстра

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – розробка стратегії просування тату-майстра в соціальних мережах для формування професійного й впізнаваного особистого бренду. Об'єкт дослідження – особливості використання соціальних мереж; технології обробки текстової та графічної інформації для соціальних мереж. В кваліфікаційній роботі бакалавра розроблено стратегію просування тату-майстра в найактуальнішій соціальній мережі - Instagram. В роботі проведено дослідження соціальних мереж, їх рейтингу та переваг, а також особливості розробки сторінки у мережі Instagram; проаналізовано конкурентів і виявлено цільову аудиторію та її переваги; обґрунтовано вибір інструментальних засобів розробки дизайну та контенту в Instagram; розроблено технологічну схему проєктування та розробки реклами для соціальних мереж; розроблено графічне оформлення та контент для сторінки тату-майстра і зроблено її тестування. Також здійснено економічне обґрунтування розробки.

Опис

Ключові слова

соціальні мережі, instagram, тату-майстер

Цитування

Парфьонова М. О. Розробка стратегії просування в соціальних мережах тату-майстра : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / М. О. Парфьонова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 75 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються