Публікація: Розробка стратегії просування в соціальних мережах тату-майстра
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – розробка стратегії просування тату-майстра в соціальних мережах для формування професійного й впізнаваного особистого бренду. Об'єкт дослідження – особливості використання соціальних мереж; технології обробки текстової та графічної інформації для соціальних мереж. В кваліфікаційній роботі бакалавра розроблено стратегію просування тату-майстра в найактуальнішій соціальній мережі - Instagram. В роботі проведено дослідження соціальних мереж, їх рейтингу та переваг, а також особливості розробки сторінки у мережі Instagram; проаналізовано конкурентів і виявлено цільову аудиторію та її переваги; обґрунтовано вибір інструментальних засобів розробки дизайну та контенту в Instagram; розроблено технологічну схему проєктування та розробки реклами для соціальних мереж; розроблено графічне оформлення та контент для сторінки тату-майстра і зроблено її тестування. Також здійснено економічне обґрунтування розробки.
Опис
Ключові слова
соціальні мережі, instagram, тату-майстер
Цитування
Парфьонова М. О. Розробка стратегії просування в соціальних мережах тату-майстра : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / М. О. Парфьонова ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 75 с.