Публікація: Візуальна айдентика пекарень
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
ТОВ «Видавництво Ліра-К»
Анотація
У роботі розглянуто особливості формування візуальної айдентики пекарень в Україні, визначено основні елементи фірмового стилю, які впливають на сприйняття бренду. Проаналізовано кейси успішного впровадження айдентики у пекарнях GOROH, хlěbъ та Italian Bakery. Особливу увагу приділено аналізу бренду «Смачні історії», визначено недоліки візуального оформлення і запропоновано шляхи вдосконалення фірмових елементів для створення цілісного сучасного образу закладу.
Опис
Ключові слова
пекарня, Italian Bakery
Цитування
Стріляна К. Ю. Візуальна айдентика пекарень / К. Ю. Стріляна, Є. С. Гузенко // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 97-100.