Публікація:
Створення ефективих креативів для реклами в INSTAGRAM

dc.contributor.authorЧеботарьова, І. Б.
dc.contributor.authorПолозов, О. Б.
dc.contributor.authorПопова, Є. О.
dc.date.accessioned2025-05-27T21:18:02Z
dc.date.available2025-05-27T21:18:02Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractУ даній роботі розглянуто особливості створення рекламних креативів в Instagram як ключового інструмента просування брендів, товарів і послуг у цифровому середовищі. Описано основні принципи оформлення рекламних оголошень, акцентовано увагу на візуальній привабливості, структурній логіці та відповідності формату вимогам платформи. Проаналізовано рекламні креативи, представлені на українському ринку з різних ніш, визначено їх сильні сторони та можливі покращення.
dc.identifier.citationЧеботарьова І. Б. Створення ефективих креативів для реклами в INSTAGRAM / І. Б. Чеботарьова, О. Б. Полозов, Є. О. Попова // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : матеріали Молодіжної школи-семінару X Міжнар. наук.-техн. конф., 14-17 травня 2025 р. – Київ : ТОВ «Видавництво Ліра-К», 2025. – Т. 2. – С. 200-203.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/31376
dc.language.isouk
dc.publisherТОВ «Видавництво Ліра-К»
dc.subjectпросування брендів
dc.subjectреклама
dc.titleСтворення ефективих креативів для реклами в INSTAGRAM
dc.typeConference proceedings
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PMW2-200-203.pdf
Розмір:
843.92 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: