Публікація:
Розробка фірмового стилю суші бару «Умі Но Суші»

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Метою кваліфікаційної роботи є розробка фірмового стилю для суші бару «Умі Но Суші», який створить впізнавану та унікальну атмосферу, що сприятитме позитивному розвитку бренда. Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процес створення елементів айдентки для закладу громадського харчування. Предметом дослідження – розробка фірмового стилю для суші бару в обраній естетиці, з акцентом на його застосування в цифровому середовищі. У ході роботи проведено аналіз конкурентного середовища, вивчено сучасні ринкові тенденції, а також визначено основні характеристики цільової аудиторії та поставлені вимоги до елементів стилю. Галузь застосування – візуальна ідентифікація бренду суші бару, зокрема в соціальних мереж, а також у створенні брендованої продукції.

Опис

Ключові слова

фірмовий стиль, графічний дизайн, естетика, стилістичне рішення, емоційний зв’язок, кольорова палітра, типографіка, унікальність бренду

Цитування

Майборода Д. А. Розробка фірмового стилю суші бару «Умі Но Суші» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Д. А. Майборода ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 58 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються