Публікація: Розробка фірмового стилю суші бару «Умі Но Суші»
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи є розробка фірмового стилю для суші бару «Умі Но Суші», який створить впізнавану та унікальну атмосферу, що сприятитме позитивному розвитку бренда. Об'єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процес створення елементів айдентки для закладу громадського харчування. Предметом дослідження – розробка фірмового стилю для суші бару в обраній естетиці, з акцентом на його застосування в цифровому середовищі. У ході роботи проведено аналіз конкурентного середовища, вивчено сучасні ринкові тенденції, а також визначено основні характеристики цільової аудиторії та поставлені вимоги до елементів стилю. Галузь застосування – візуальна ідентифікація бренду суші бару, зокрема в соціальних мереж, а також у створенні брендованої продукції.
Опис
Ключові слова
фірмовий стиль, графічний дизайн, естетика, стилістичне рішення, емоційний зв’язок, кольорова палітра, типографіка, унікальність бренду
Цитування
Майборода Д. А. Розробка фірмового стилю суші бару «Умі Но Суші» : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 186 Видавництво та поліграфія / Д. А. Майборода ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 58 с.