Публікація: Зарубіжний та вітчизняний досвід застосування інноваційної маркетингової технології
Завантаження...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
НТУ «ХПІ»
Анотація
Опис
Ключові слова
нейромаркетинг, сегменти нейромаркетингових технологій
Бібліографічний опис
Соколова Л. В. Зарубіжний та вітчизняний досвід застосування інноваційної маркетингової технології / Л. В. Соколова, М. Е. Зінченко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є. І. Харків : НТУ «ХПІ». С. 283.