Публікація:
Зарубіжний та вітчизняний досвід застосування інноваційної маркетингової технології

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

НТУ «ХПІ»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

нейромаркетинг, сегменти нейромаркетингових технологій

Бібліографічний опис

Соколова Л. В. Зарубіжний та вітчизняний досвід застосування інноваційної маркетингової технології / Л. В. Соколова, М. Е. Зінченко // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, 28-30 жовтня 2020 р.: у 5 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є. І. Харків : НТУ «ХПІ». С. 283.

DOI