Публікація:
Дослідження впливу цільової аудиторії на процес створення інтерфейсу інтернет-магазину

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2024

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

ТОВ «Друкарня Мадрид»

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

У своїй задумці мережа інтернет представляла собою лише систему для швидкого обміну повідомленнями, але з плином часу її можливості суттєво розширились, і, відповідно, почали вимагати вкладення більшого ресурсу, ніж на початку. Із появою сайтів почали з’являтися і професійні їх розробники, а згодом ще й дизайнери залучені до роботи із інтерфейсами.

Опис

Ключові слова

магазин, інтерфейс інтернет-магазину

Бібліографічний опис

Григор’єв О. В. Дослідження впливу цільової аудиторії на процес створення інтерфейсу інтернет-магазину / О. В. Григор’єв, К. Л. Холод // Поліграфічні, мультимедійні та web-технології : тези доп. IX Міжнар. наук.-техн. конф., 14-18 травня 2024 р. – Т. 1. – Харків: ТОВ «Друкарня Мадрид», 2024. – С. 168-169.

DOI