Публікація:
Сучасні підходи та перспективи розвитку таргетованої реклами

dc.contributor.authorМоскальова, М. С.
dc.date.accessioned2025-04-17T12:11:09Z
dc.date.available2025-04-17T12:11:09Z
dc.date.issued2025
dc.description.abstractThis article explores the effectiveness of targeted advertising on the Internet, emphasizing the role of artificial intelligence and machine learning in optimizing marketing strategies. It examines the impact of data privacy regulations, the decline of third-party cookies, and the shift towards first-party data and contextual targeting. The study highlights how businesses adapt to new challenges by integrating AI-driven behavioral analysis and personalized content strategies. Additionally, it discusses the balance between personalization and data privacy, identifying key trends shaping digital advertising in 2025.
dc.identifier.citationМоскальова М. С. Сучасні підходи та перспективи розвитку таргетованої реклами / М. С. Москальова // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 8. – С. 33–34.
dc.identifier.urihttps://openarchive.nure.ua/handle/document/30284
dc.language.isouk
dc.publisherХНУРЕ
dc.subjectреклама
dc.subjectтаргетована реклама
dc.titleСучасні підходи та перспективи розвитку таргетованої реклами
dc.typeThesis
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакунок

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
PiM_2025_T8_EK_33-34.pdf
Розмір:
175.3 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format

Пакунок ліцензії

Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
license.txt
Розмір:
9.55 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: