Публікація: Ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової дуельної стратегії. Ігрові механіки та UI/UX
Завантаження...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
У кваліфікаційній роботі представлено розробку прототипу ігрового програмного застосунку в жанрі покрокової дуельної стратегії. Основною метою є створення гри з глибокими тактичними механіками та інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом користувача (UI/UX). Реалізація здійснювалася за допомогою Unreal Engine 5 із використанням мови програмування C++ та візуального середовища Blueprints. У процесі роботи було спроєктовано клітинну систему поля бою, систему керування арміями, інтерфейс управління юнітами, а також впроваджено елементи процедурної генерації рівнів. Особливу увагу приділено адаптивності інтерфейсу та доступності гри для новачків через інтерактивний туторіал. Результатом є ігровий прототип, що демонструє базову функціональність бойової системи, користувацький інтерфейс та високий потенціал для подальшого розвитку.
Опис
Ключові слова
покрокова стратегія, дуельний режим, ігрові механіки, Unreal Engine 5, Blueprints, процедурна генерація, ігровий прототип
Бібліографічний опис
Дешевих А. М. Ігровий програмний застосунок у жанрі покрокової дуельної стратегії. Ігрові механіки та UI/UX : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 121 - Програмна Інженерія / А. М. Дешевих ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. - Харків, 2025. - 140 с.