Публікація:
Нові підходи до просування товарів та послуг у системі маркетингу

dc.contributor.authorВерясова, Г. М.
dc.date.accessioned2018-10-11T11:43:04Z
dc.date.available2018-10-11T11:43:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationВерясова Г. М. Нові підходи до просування товарів та послуг у системі маркетингу / Г. М. Верясова // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXV міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2017, 17-19 травня 2017р.: у 4 ч. Ч. IІІ. / за ред. проф. Сокола Є. І. – Харків : НТУ «ХПІ». – С. 157.uk_UA
dc.identifier.issn2222-2944
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/6968
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ «ХПІ»uk_UA
dc.subjectпросування товарівuk_UA
dc.subjectсистема маркетингуuk_UA
dc.subjectконтент маркетингuk_UA
dc.titleНові підходи до просування товарів та послуг у системі маркетингуuk_UA
dc.typeConference proceedingsuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
MICRO_Veryasova-29.pdf
Розмір:
396.27 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: