Публікація: Дослідження аналізу даних маркетингових досліджень
Завантаження...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Результатом атестаційної роботи є прототип додатку для порівняння регресійного аналізу, конджойт аналізу, кластерного аналізу та багатовимірного шкалювання.
Опис
Ключові слова
методи аналізу даних, методи прийняття рішень, маркетингові дослідження, аддитивна згортка, множина парето, нормалізуючі коєфіцієнти
Бібліографічний опис
Петренко І. Ю. Дослідження аналізу даних маркетингових досліджень : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121– Інженерія програмного забезпечення / І. Ю. Петренко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 72 с.