Публікація:
Дослідження аналізу даних маркетингових досліджень

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тому

Видавець

Дослідницькі проекти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Результатом атестаційної роботи є прототип додатку для порівняння регресійного аналізу, конджойт аналізу, кластерного аналізу та багатовимірного шкалювання.

Опис

Ключові слова

методи аналізу даних, методи прийняття рішень, маркетингові дослідження, аддитивна згортка, множина парето, нормалізуючі коєфіцієнти

Цитування

Петренко І. Ю. Дослідження аналізу даних маркетингових досліджень : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121– Інженерія програмного забезпечення / І. Ю. Петренко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 72 с.

DOI

Схвалення

Рецензія

Доповнено

На які посилаються