Публікація: Дослідження аналізу даних маркетингових досліджень
Завантаження...
Дата
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Анотація
Результатом атестаційної роботи є прототип додатку для порівняння регресійного аналізу, конджойт аналізу, кластерного аналізу та багатовимірного шкалювання.
Опис
Ключові слова
методи аналізу даних, методи прийняття рішень, маркетингові дослідження, аддитивна згортка, множина парето, нормалізуючі коєфіцієнти
Цитування
Петренко І. Ю. Дослідження аналізу даних маркетингових досліджень : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121– Інженерія програмного забезпечення / І. Ю. Петренко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 72 с.