Публікація:
Дослідження аналізу даних маркетингових досліджень

Завантаження...
Зображення мініатюри

Дата

2020

Назва журналу

ISSN журналу

Назва тома

Видавництво

Дослідницькі проекти

Організаційні підрозділи

Видання журналу

Анотація

Результатом атестаційної роботи є прототип додатку для порівняння регресійного аналізу, конджойт аналізу, кластерного аналізу та багатовимірного шкалювання.

Опис

Ключові слова

методи аналізу даних, методи прийняття рішень, маркетингові дослідження, аддитивна згортка, множина парето, нормалізуючі коєфіцієнти

Бібліографічний опис

Петренко І. Ю. Дослідження аналізу даних маркетингових досліджень : пояснювальна записка до атестаційної роботи здобувача вищої освіти на другому (магістерському) рівні, спеціальність 121– Інженерія програмного забезпечення / І. Ю. Петренко ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2020. – 72 с.

DOI