Публікація:
Формальные методы описания учебного процесса

dc.contributor.authorСаенко, В. И.
dc.date.accessioned2017-06-21T09:47:28Z
dc.date.available2017-06-21T09:47:28Z
dc.date.issued2003
dc.description.sponsorshipЗапропоновано нові формальні представлення навчального процесу у вигляді концептуальноъї моделі навчального процесу як «системи». Представлені також моделі окремих компонент навчального процесу (дидактичний базис, модель студента, політика) та критерії якості. Запропоновані формальні представлення можеть бути використані для розробки політик розвитку навчального закладу. New formal representations of educational process in the form of conceptual model of educational process as "systems" are offered. Models of separate components of the educational process (didactic basis, student model, policy) and quality criteria are also presented. Proposed formal representations can be used to develop educational development policies.uk_UA
dc.identifier.citationСаенко В. И. Формальные методы описания учебного процесса // АСУ и приборы автоматики. – 2003. – Вып. 125. – С. 52-57.uk_UA
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/3977
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectучебный процессuk_UA
dc.subjectархитектураuk_UA
dc.subjectобразовательная политикаuk_UA
dc.subjectдидактический базисuk_UA
dc.subjectкритерий качестваuk_UA
dc.titleФормальные методы описания учебного процессаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Саенко_125.pdf
Розмір:
982.85 KB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: