Публікація: Розробка 3D ассетів
dc.contributor.author | Дробот, А. П. | |
dc.contributor.author | Сергейко, О. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2025-04-21T08:49:07Z | |
dc.date.available | 2025-04-21T08:49:07Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.description.abstract | The development of 3D assets is a cornerstone of modern digital technologies, encompassing the creation of virtual objects for video games, animation, architectural visualization, and beyond. This process integrates technical expertise, artistic vision, and proficiency with specialized software. The paper explores key stages of 3D asset creation, including conceptualization, modeling, texturing, optimization, and integration into target environments. It highlights the importance of balancing visual quality with technical efficiency, adapting to industry demands, and leveraging emerging technologies like physically based rendering and automation. The growing relevance of 3D assets in virtual reality and metaverse applications underscores their evolving role in digital innovation. | |
dc.identifier.citation | Дробот А. П. Розробка 3D ассетів / А. П. Дробот, О. Ю. Сергейко ; науковий керівник В. В. Ібулаєв // Радіоелектроніка та молодь у XXI столітті : матеріали 29-го Міжнар. молодіж. форуму, 16–19 квітня 2025 р. – Харків : ХНУРЕ, 2025. – Т. 3. – С. 156–158. | |
dc.identifier.uri | https://openarchive.nure.ua/handle/document/30494 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | ХНУРЕ | |
dc.subject | розробка 3D ассетів | |
dc.subject | 3D assets i | |
dc.title | Розробка 3D ассетів | |
dc.type | Thesis | |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- PiM_2025_T3-156-158.pdf
- Розмір:
- 250.18 KB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.55 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: