Публікація: Традиційні та інноваційні методи маркетингових досліджень
Завантаження...
Дата
2020
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
ХНУРЕ
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингові дослідження, кількісні методи, традиційні методи, інноваційні методи
Бібліографічний опис
Соколова Л. В. Традиційні та інноваційні методи маркетингових досліджень / Л. В. Соколова, М. Е. Зінченко // Сучасні стратегії економічного розвитку: наука, інновації та бізнес-освіта. Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 3 листопада 2020 р.) / За заг. ред. Т. В. Полозової [та ін.]. Харків. ХНУРЕ. 2020. - С. 307-310.