Публікація: Ігровий веб-застосунок з використанням рушія Godot
Завантаження...
Дата
2025
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тома
Видавництво
Анотація
Метою кваліфікаційної роботи є розробка гри в жанрі roguelike з акцентом на динамічний геймплей та систему прогресії персонажа. Метод вирішення задачі – використання ігрового рушія Godot Engine, мови програмування GDScript та компонентного підходу до архітектури програмного продукту. Розроблено працездатний прототип гри, в якому реалізовано автоматичну систему атаки, механізм збору досвіду, підвищення рівня персонажа та вибору покращень. Гравець взаємодіє з хвилями ворогів на статичній арені. Кодова база проєкту побудована з використанням модульних компонентів та сигнальної системи Godot Engine, що забезпечує гнучкість, перевикористання коду та можливість подальшого розширення функціональності гри. Програму створено мовою GDScript з використанням рушія Godot Engine у вбудованому середовищі розробки. Графічні асети створено за допомогою редактора Aseprite.
Опис
Ключові слова
розробка застосунку, користувацький інтерфейс, ігровий рушій, скрипт
Бібліографічний опис
Морозов К. І. Ігровий веб-застосунок з використанням рушія Godot : пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи здобувача вищої освіти на першому (бакалаврському) рівні, спеціальність 123 Комп’ютерна інженерія / К. І. Морозов ; М-во освіти і науки України, Харків. нац. ун-т радіоелектроніки. – Харків, 2025. – 64 с.