Публікація: Application of procedural generation of game content using software algorithms
| dc.contributor.author | Tvoroshenko, I. | |
| dc.contributor.author | Almakaieva, A. | |
| dc.date.accessioned | 2021-03-31T15:22:31Z | |
| dc.date.available | 2021-03-31T15:22:31Z | |
| dc.date.issued | 2020 | |
| dc.identifier.citation | Tvoroshenko I., and Almakaieva A. (2020) Application of procedural generation of game content using software algorithms, Abstracts of IV International Scientific and Practical Conference «Integration of scientific bases into practice» (October 12-16, 2020). Stockholm, Sweden, pp. 449-455. DOI: 10.46299/ISG.2020.IV | uk_UA |
| dc.identifier.other | DOI: 10.46299/ISG.2020.IV | |
| dc.identifier.uri | http://openarchive.nure.ua/handle/document/15246 | |
| dc.language.iso | en | uk_UA |
| dc.title | Application of procedural generation of game content using software algorithms | uk_UA |
| dc.type | Abstract of Thesis | uk_UA |
| dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакунок
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- IV-Conference-12-16-Stockholm-Sweden-book_446.pdf
- Розмір:
- 1.65 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Пакунок ліцензії
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.42 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: