Публікація:
Application of procedural generation of game content using software algorithms

dc.contributor.authorTvoroshenko, I.
dc.contributor.authorAlmakaieva, A.
dc.date.accessioned2021-03-31T15:22:31Z
dc.date.available2021-03-31T15:22:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationTvoroshenko I., and Almakaieva A. (2020) Application of procedural generation of game content using software algorithms, Abstracts of IV International Scientific and Practical Conference «Integration of scientific bases into practice» (October 12-16, 2020). Stockholm, Sweden, pp. 449-455. DOI: 10.46299/ISG.2020.IVuk_UA
dc.identifier.otherDOI: 10.46299/ISG.2020.IV
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/15246
dc.language.isoenuk_UA
dc.titleApplication of procedural generation of game content using software algorithmsuk_UA
dc.typeAbstract of Thesisuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
IV-Conference-12-16-Stockholm-Sweden-book_446.pdf
Розмір:
1.65 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: