Публікація: Application of procedural generation of game content using software algorithms
dc.contributor.author | Tvoroshenko, I. | |
dc.contributor.author | Almakaieva, A. | |
dc.date.accessioned | 2021-03-31T15:22:31Z | |
dc.date.available | 2021-03-31T15:22:31Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Tvoroshenko I., and Almakaieva A. (2020) Application of procedural generation of game content using software algorithms, Abstracts of IV International Scientific and Practical Conference «Integration of scientific bases into practice» (October 12-16, 2020). Stockholm, Sweden, pp. 449-455. DOI: 10.46299/ISG.2020.IV | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.46299/ISG.2020.IV | |
dc.identifier.uri | http://openarchive.nure.ua/handle/document/15246 | |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.title | Application of procedural generation of game content using software algorithms | uk_UA |
dc.type | Abstract of Thesis | uk_UA |
dspace.entity.type | Publication |
Файли
Оригінальний пакет
1 - 1 з 1
Завантаження...
- Назва:
- IV-Conference-12-16-Stockholm-Sweden-book_446.pdf
- Розмір:
- 1.65 MB
- Формат:
- Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
- Назва:
- license.txt
- Розмір:
- 9.42 KB
- Формат:
- Item-specific license agreed upon to submission
- Опис: