Публікація:
The Procedure of Enterprise Marketing Diagnostics

dc.contributor.authorСоколова, Л. В.
dc.contributor.authorВерясова, Г. М.
dc.date.accessioned2018-10-16T08:44:43Z
dc.date.available2018-10-16T08:44:43Z
dc.date.issued2011
dc.description.abstractThe modern economic management conditions that are characterized by environment instability require operative reaction of commodity production enterprises on market conjuncture changes. It stipulates necessity of the regulative enterprise marketing diagnostic procedure implementation. The complex integrated indicator of enterprise marketing diagnostics is suggested in the article as a marketing activity diagnostics index.uk_UA
dc.identifier.citationThe Procedure of Enterprise Marketing Diagnostics [Text] / Sokolova L.V., Veriasova, G. M. // Nauka і studia. – Przemyśl : Sp. z o.o. «Nauka i studia», 2011. – № 9 (40). – p. 22–27.uk_UA
dc.identifier.issn1561-6894
dc.identifier.urihttp://openarchive.nure.ua/handle/document/7013
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherSp. z o.o. «Nauka i studia»uk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectmarketing diagnosticsuk_UA
dc.subjectmarket conjunctureuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectmarketing activity diagnostics indexuk_UA
dc.titleThe Procedure of Enterprise Marketing Diagnosticsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dspace.entity.typePublication

Файли

Оригінальний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Завантаження...
Зображення мініатюри
Назва:
Sokolova_Veriasova_Nauka i studia_2011.pdf
Розмір:
3.96 MB
Формат:
Adobe Portable Document Format
Ліцензійний пакет
Зараз показано 1 - 1 з 1
Немає доступних мініатюр
Назва:
license.txt
Розмір:
9.42 KB
Формат:
Item-specific license agreed upon to submission
Опис: